Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Tai Ming. Meer weten? Ontdek meer
Johan
12 jun 2026 om 19:29
Alles nog heel warm, loempia nog redelijk krokant.
Gebakken banaan was wat vochtiger maar door de tijd van leveren is dat moeilijk te voorkomen.
Ik vond de chop choy met kip wat minder. Het waren vooral soyascheuten, voor de rest weinig groenten.
Ankie
5 jun 2026 om 21:03
Ik denk dat de fietskoeriers ( waren met 2 )door het skatepark over de rampen gefietst waren, de bakjes lekten allemaal en de zakken hingen langs binnen helemaal onder de saus
Marc
31 mei 2026 om 17:59
Zeer lekker, verzorgd geleverd. Top
Rafal
24 mei 2026 om 22:05
Amaj , nog nooit zo slechte frietjes had . Niet verbrand maar haard als een steen. De aardappelen waren steenachtig en waarschijnlijk oud, want sommige waren donker en niet lekker. Ze waren alleen nog maar geschikt om weg te gooien. Echt jammer....
Maarten
12 mei 2026 om 18:04
Bestelling totaal anders dan dat ik vroeg
Hans
11 mei 2026 om 17:55
Zeer lekkere nasi met kip en grote hoeveelheid. Doe zo voort!
Kyra
3 mei 2026 om 19:11
Super snel , goed gebakken . de bami speciaal is meestal met sate ofzo , nu was het percies kipbelg ( vind ik persoonlijk niet lekker ) . maar warm , snel , goed gebakken, lekker ... in een zakje van hun dus ook tof . maar ook geen kroepoek .
Tony
1 mei 2026 om 22:40
Zoals altijd, lekker, voldoende en heel snel geleverd. TOP
Laura
24 apr 2026 om 19:55
heerlijk zo als altijd!!!
Laura
14 apr 2026 om 20:15
zeeeeeeeer lekker en kwam HEEEET aan !!!